အလံတိုင္ရဲ႕ထိပ္မွာ ပုစဥ္းတစ္ေကာင္ နားေနတာကို ပိတုန္း တစ္ေကာင္က
မေက်မနပ္နဲ႔ ေနရာလုပါ တယ္။ ပိတုန္းရဲ႕ ကိုယ္လံုးက ပုစဥ္းထက္စာရင္ ႀကီးေတာ့
ကိုယ္လံုးနဲ႔ ၀င္တုိက္လိုက္ရင္ ပုစဥ္း လြင့္ထြက္ သြားလိမ့္မယ္လို႔ ပိတုန္းက
ထင္ပံုရပါ တယ္။ ဒါေပမယ့္ ပိတုန္း ဘာလုပ္လုပ္ ပုစဥ္းက ခႏၶာကိုယ္ကို
ေထာင္ၿပီး အလံတိုင္ထိပ္က သံကြင္း ကေလးကို သူ႕ေျခေတြနဲ႔ ဖက္တြယ္ထားေတာ့
ပိတုန္းလည္း ပုစဥ္းကို အလံတိုင္ထိပ္က ေ႐ြ႕သြား ေအာင္ ဘယ္လိုမွ
တြန္းထုတ္လို႔ မရဘူးျဖစ္ေန ပါတယ္။ အဲဒါနဲ႔ ပိတုန္းက အျခားတစ္ေနရာကို
ပ်ံသြားၿပီး အလံတိုင္ထိပ္ကပုစဥ္း ထြက္သြားတဲ့ အခ်ိန္ကိုေစာင့္ပါတယ္။
ခဏေနေတာ့ ပုစဥ္းက နားေနရတာလည္း ၾကာၿပီ၊ အနားမွာလည္း ပိတုန္းကို မေတြ႕တာနဲ႔
အနီးအနားကို ထပ်ံပါတယ္။ အဲဒီမွာ ပိတုန္းက ေခ်ာင္းေနတဲ့ ေနရာက ထြက္လာၿပီး
အလံတိုင္ထိပ္ကို တန္းတန္းမတ္မတ္ အျမန္ဆံုး ပ်ံလာပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ပုစဥ္းက
ပိတုန္းမေရာက္ခင္ အလံတိုင္ထိပ္ကို ျပန္ဦးထားၿပီး အရင္တုန္းကလိုပဲ
ခႏၶာကိုယ္ကိုေထာင္၊ ေျခေတြနဲ႔ အလံတိုင္ ထိပ္က သံကြင္းကေလးကို
တြယ္ထားျပန္ပါတယ္။ ပိတုန္းလည္း ပုစဥ္းကို လွည့္ပတ္ တြန္းတိုက္ၿပီး ဘာမွ
မတတ္ႏိုင္တာနဲ႔ လက္ေလွ်ာ့ၿပီး ထြက္သြားပါေတာ့တယ္။
အလံတိုင္ထိပ္ေနရာကို ဘာျဖစ္လို႔ ပုစဥ္းနဲ႔ ပိတုန္း လုေနၾကသလဲ မသိပါဘူး။ အလံတုိင္ထိပ္ထက္ ျမင့္တဲ့ သစ္ကိုင္းလို၊ သစ္ပင္ထိပ္ဖ်ားလို အျခားေနရာေတြလည္း အမ်ားႀကီးပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ရက္အေတာ္ၾကာတဲ့ အထိ ပုစဥ္းက အလံတိုင္ထိပ္မွာ ႐ွိေနတုန္းပဲ၊ အျခားကို ခဏတစ္ျဖဳတ္ ပ်ံသြားတဲ့အခါ ႐ွိေပမယ့္ မၾကာခင္ ျပန္လာ တယ္။ ပိတုန္းကလည္း မၾကာမၾကာလာၿပီး ပုစဥ္းကို လွည့္ပတ္ ရန္႐ွာတယ္။
အလုပ္ထဲမွာ ရာထူးေနရာ၊ လုပ္ပိုင္ခြင့္၊ ခံစားခြင့္၊ နာမည္ေကာင္း စတာေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဦးထားတဲ့သူက ဦးထား၊ ၀င္လုတဲ့သူက ၀င္လု လုပ္ေနၾကတာကို ေတြ႕တဲ့အခါ ပုစဥ္းနဲ႔ပိတုန္း ျဖစ္ပ်က္ေနပံုနဲ႔ တူတယ္လို႔ ေတြးမိ ပါတယ္။ ႏွစ္ဖက္စလံုး သိပ္ၿပီးမသက္သာ လွပါဘူး။ မလုပ္ခ်င္တာ ေတြကို ရက္လႏွစ္ေတြအၾကာႀကီး လုပ္ေနၾက ရသလို လုပ္ခ်င္တာေတြကို လည္း ကာလၾကာျမင့္စြာ မလုပ္ႏိုင္ဘဲေ႐ႊ႕ဆုိင္း ထားၾကရပါတယ္။ က်ယ္ ေျပာတဲ့ ေကာင္းကင္ျပာႀကီးထဲမွာ တိမ္ေတြ အျဖဴေရာင္ မီးခိုးေရာင္ စသည္ျဖင့္ ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ လြင့္ေမ်ာသြားၾကတာေတြ၊ ေျမျပင္ေပၚမွာ ျဖဴနီ၀ါညိဳ အေရာင္အမ်ိဳးမ်ိဳး႐ွိတဲ့ ပန္းေတြ ဖူးပြင့္ေနၾကတာေတြ၊ ေလေျပ ေလညႇင္းကေလး တုိက္လာ လိုက္၊ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္း ေလၾကမ္းတိုက္လာ လိုက္ ျဖစ္ေနခ်ိန္မွာ ငွက္ကေလးေတြ တစ္က်ီက်ီနဲ႔ ဟိုဟိုသည္သည္ ပ်ံသန္း သြားေနတာေတြကို မေတြ႕ျမင္မခံစားႏုိင္ေတာ့ဘဲ အလံတုိင္ထိပ္ ဆိုတဲ့ ေနရာကေလး တစ္ခုထဲကို သဲသဲမဲမဲ ဂ႐ုျပဳ အာ႐ံုစိုက္ေနတာကို သူတို႔အစား ေဘးနားက ျမင္ရတဲ့သူေတြ စိတ္ေမာစရာ ျဖစ္ပါတယ္။
ဒါေပမဲ့ ပုစဥ္းနဲ႔ ပိတုန္းတို႔ဟာ အလံတိုင္ထိပ္ကို လုဖို႔အတြက္ မလုပ္ခ်င္တာေတြကို လုပ္ေနၾကရတယ္၊ လုပ္ခ်င္ တာေတြကိုက်ေတာ့ မလုပ္ႏိုင္ဘဲ ေ႐ႊ႕ဆုိင္းထားၾကရတယ္၊ ေကာင္းကင္ျပာႀကီး၊ တိမ္ေရာင္စံု၊ အေရာင္အေသြး စံုတဲ့ ပန္းအမ်ိဳးမ်ိဳး၊ ေလေျပေလညႇင္းနဲ႔ ေလၾကမ္း၊ ငွက္ကေလးေတြ စသည္ျဖင့္ ပတ္၀န္းက်င္ရဲ႕ သာယာမႈေတြ ကိုလည္း မခံစားႏုိင္ၾကဘူးလို႔ထင္ျမင္တာဟာ တကယ္ေရာအမွန္တရားနဲ႔ နီးစပ္ရဲ႕ လား။ အလံတိုင္ထိပ္ကို လုေနတာဟာ ပုစဥ္းနဲ႔ ပိတုန္းရဲ႕ စိတ္အစဥ္မွာ တကယ့္အႏွစ္သာရ ဘ၀အဓိပ္ၸာယ္နဲ႔ ျပည့္၀တဲ့တိုက္ပြဲႀကီးကို ဆင္ႏႊဲေန တာလား စဥ္းစားစရာ ႐ွိပါတယ္။
ရာထူးေနရာ၊ လုပ္ပိုင္ခြင့္၊ ခံစားခြင့္၊ နာမည္ေကာင္းေတြကို အသိစိတ္ထဲမွာ တကယ့္အႏွစ္သာရ ဘ၀အဓိပ္ၸာယ္လို႔ ထုတ္ေဖာ္ယူဆ ထားတာမ်ိဳးမ႐ွိေပမယ့္ လက္ေတြ႕လုပ္ရပ္ေတြက အဲဒီအတိုင္း ယူဆထား သလိုမ်ိဳး ျဖစ္ေနတတ္ပါ တယ္။ အထူးသျဖင့္ ရာထူးေနရာ၊ လုပ္ပိုင္ခြင့္၊ ခံစားခြင့္၊ နာမည္ေကာင္း႐ွိသူေတြကို လူေတာ္ေတြ၊ ရာထူးေနရာ၊ လုပ္ပိုင္ ခြင့္၊ ခံစားခြင့္၊ နာမည္ေကာင္းမ႐ွိသူေတြကို လူညံ့ေတြလို႔ သတ္မွတ္တဲ့ ပတ္၀န္းက်င္မွာ ေမြးဖြားႀကီးျပင္း လာသူေတြအဖို႔ပတ္၀န္းက်င္ရဲ႕ အယူအဆေတြကို အလိုအေလ်ာက္ လက္ခံမိၿပီး ဘယ္သူေတြအတြက္ ဘယ္ေန ရာ ဘယ္အခ်ိန္ေတြမွာ ဘယ္ေလာက္ အတုိင္းအတာ အထိဆိုရင္ မွန္တယ္၊ ဘယ္သူေတြအတြက္၊ ဘယ္ေနရာ ဘယ္အခ်ိန္ေတြမွာ ဘယ္ေလာက္ အတိုင္းအတာထက္ ေက်ာ္လြန္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ မမွန္ေတာ့ဘူး စသည္ျဖင့္ မစိစစ္မိေတာ့ဘဲ လူပုဂ္ၢိဳလ္ အခ်ိန္ေနရာမေ႐ြး ဘယ္ေလာက္ အတိုင္းအတာ အထိျဖစ္ျဖစ္ အားလံုးအတြက္ လံုး၀
ဥႆံု မွန္ကန္တဲ့ အမွန္တရား အေနနဲ႔ လက္ခံမိတတ္ပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ လူမႈေလာကထဲက
အမွန္ တရားေတြ ဆိုတာ မ်ားေသာအားျဖင့္ လူပုဂ္ၢိဳလ္ အခ်ိန္ေနရာ ေ႐ြးပါတယ္၊
ဘယ္ေလာက္ အတိုင္းအတာအထိပဲ မွန္တယ္ဆိုတဲ့ အကန္႔အသတ္ေတြ လည္း က်ိန္းေသေပါက္
႐ွိပါတယ္။ အဲဒီလိုမ်ိဳး သူ႔ေနရာနဲ႔သူမွ မွန္ကန္တဲ့ အမွန္တရားေတြကို
အားလံုးအတြက္ လံုး၀ဥႆံုမွန္ကန္တဲ့ အမွန္တရား ေတြလို႔မွားယြင္းၿပီး
ယံုၾကည္လက္ခံ မိေနတာမ်ိဳး၊ အသိမဲ့ က်င့္သံုး မိေနတာမ်ိဳး မျဖစ္ဖို႔
လိုပါတယ္။
ပုစဥ္းနဲ႔ ပိတုန္းလို အခ်င္းခ်င္းရန္လုပ္ၿပီး အလံတိုင္ထိပ္ ေနရာ ကေလးကိုလုရင္း တန္ဖိုး႐ွိတဲ့ အခ်ိန္ေတြကို မကုန္လြန္ေစဘဲ အလို႐ွိသေလာက္ အလံတုိင္ေတြ စိုက္ထူႏိုင္တဲ့ ေအာင္ျမင္သူ လူသားအျဖစ္ကို ရ႐ွိေအာင္ ႀကိဳးစားၾကဖို႔ ျဖစ္ပါတယ္။
ဆရာသုတ
JOB Seeker Journal
0 comments:
Post a Comment