Google ရဲ႕ AdWords လူမႈ ကြန္ရက္ေပၚက လိင္ကိစၥ ညစ္ညမ္းေၾကာ္ျငာ သူေတြဆီ
ျပီးခဲ့ တဲ့လက ေပးပို႔ထားတဲ့ ေမးလ္တစ္ခုမွာ လိင္ပိုင္း ဆုိင္ရာ
ဓါတ္ပုံေတြပါတဲ့ ေၾကာ္ျငာေတြ လက္ခံေတာ့မွာ မဟုတ္ေၾကာင္း ေျပာလိုက္ ပါတယ္။
ညစ္ညမ္းတဲ့ေခြ၊ ပုံေတြ၊ ကိုယ့္စားမႈ အတြက္ လိင္ပိုင္းဆုိင္ရာ အာသာေျဖျခင္း၊
လိင္အဂၤါ၊ စအို၊ ႏွင့္ ႏုတ္ပါးစပ္ အသုံးျပဳၿပီး လိင္ အာသာေျဖျခင္း
အစရိွတဲ့ လိင္ပိုင္းဆိုင္ရာ မွန္သမွ်ကို ခြင့္ျပဳေတာ့မွာ မဟုတ္ေၾကာင္း
ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။
Google ရဲ႕ AdWords ေၾကာ္ျငာေတြဟာ သူတုိ႔ရဲ႕ အင္တာနက္ ၀က္ဘ္ကေန တဆင့္ သန္းနဲ႔ခ်ီတဲ့ ဆိုက္ေတြကေန ၾကည့္ရႈႏုိင္တာ ျဖစ္တယ္။ ဒီစည္းမ်ဥ္းေတြဟာ ယခုအပတ္ကစၿပီး အၾကဳံး၀င္သြား မွာျဖစ္ပါတယ္။ Morality In Media ကေန ပထမဦးဆံုး မီးေမာင္းထိုးျပခံရတဲ့ ေမးလ္ဟာ Google (GOOGL, Tech30) ၎ရဲ႕ အျပာဇာတ္လမ္းဆိုင္ရာ မူ၀ါဒ အသစ္ျပဳျပင္ျပီး လအနည္းငယ္ အၾကာျပီး လာခ့ဲတာျဖစ္ပါတယ္။
လိင္ညစ္ညမ္းမႈနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ေၾကာ္ျငာေတြကို ေနာက္ထပ္ လုံး၀လက္မခံဖို႔ ဆံုးျဖတ္္ခ်က္ျပဳလုပ္ ခဲ့တယ္လို႔ မတ္လတြင္တင္ထားတဲ့ ဘေလာ့တစ္ခုမွာ Google ကေန ေျပာၾကားခဲ့တယ္။
လိင္ကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္တဲ့ ပုံေတြ ပိတ္ပင္ထားတဲ့ ေနာက္အေၾကာင္းရင္းက AdWords ေၾကာ္ျငာ ကမၸဏီ ေတြကို ျပည့္တန္ဆာလုပ္ငန္း၀န္ေဆာင္မႈေပးျခင္း၊ လိင္စိတ္ျဖစ္ေစတဲ့ ေမ့ေဆးျဖန္႔ေ၀ျခင္း၊ အရင္း တႏွီးျဖစ္ေအာင္ ကူညီ၀န္ေဆာင္မႈေပးျခင္း ကေန ပိတ္ပင္လိုက္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ လူငယ္ေတြအတြက္ dating sites ေၾကာ္ျငာျခင္းကိုေတာ့ Google က ခြင့္ျပဳထားဆဲျဖစ္ပါတယ္။
Source: http://money.cnn.com
Trend Myanmar
0 comments:
Post a Comment