က်ေနာ့္အျမင္ကေတာ့ ကားလို႔မေခၚပဲ 'တင့္ကား' လို႔ေခၚရင္ပိုျပီး ေကာင္းမလားပဲ.. ဘာရယ္ေတာ့မဟုတ္ပါဘူး.. စိတ္၀င္စားတဲ့သူေတြအတြက္ ဗဟုသုတ အေန နဲ႔ 'The Beast' အေၾကာင္း နည္းနည္းေျပာၾကည့္ရေအာင္လား
'The Beast' ရဲ့ အရွည္ဟာ 18 ft ရွိပါတယ္..။ အျမင့္ကေတာ့ 5ft 10 inch ရွိျပီး အင္ဂ်င္ကေတာ့ 6.5 litre diesel engine ျဖစ္ပါတယ္..။ အျမန္ဆံုးေမာင္းနွင္နိုင္တဲ
ကားတာယာမ်ားဟာလည္း ေပါက္ေနသည့္တုိင္ ေမာင္းလုိ႔ရတဲ့ တာယာေတြျဖစ္တဲ့အတြက္ တုိက္ခုိက္ခံရတဲ့ ေနရာကေန ကားကုိ အျမန္ေမာင္းထြက္ႏုိင္ပါသတဲ့
အေရးေပၚအေျခအေနမွာ ကားတြင္းက ပုဂၢိဳလ္မ်ား
ကားေနာက္ဘက္ (အံဖုံးေနာက္တံခါး)က ထြက္လုိပါက ကားတြင္းရွိ ခလုတ္တစ္ခုကုိ
ဆြဲလုိက္တာနဲ႔ ထြက္ႏုိင္ေအာင္လည္း စီမံထားပါတယ္..။ ကားရဲ့ ဆီတိုင္ကီဟာလည္း
တစ္စံုတစ္ရာေၾကာင့္ ေပါက္သြားပါက အလုိအေလ်ာက္ ျပန္ပိတ္ႏုိင္တဲ့အထိ
စီမံထားပါတယ္..။ ကားေနာက္မွာတပ္ထားတဲ့ ကင္မရာက ကားေနာက္ပုိင္း အေျခအေနကုိ
မ်က္ျခည္မျပတ္ ေစာင့္ၾကည့္ေနပါတယ္..။ ညပုိင္းေမာင္းႏွင္တဲ့ အခါ
ထိခုိက္မႈနည္းပါးေစဖို႔ ေရွ႕ျမင္ကြင္းကုိ 'အင္ဖရာရက္' ေရာင္ျခည္သုံး
မီးလုံးမ်ားနဲ႔ ထုိးထားပါတယ္..။ ကားေလကာမွန္ေဘးမွာ တပ္ဆင္ထားတဲ့ 'အင္ဖရာရက္
ကင္မရာ' က လမ္းေပၚမွ ထင္လာတဲ့ ပုံရိပ္မ်ားကုိ ကားတြင္းရွိ
ထိန္းခ်ဳပ္ဖန္သားျပင္ကို ပုိ႔ေပးပါတယ္..။ ကားရဲ့ ဘရိတ္စနစ္ဟာ ေရဒါသုုံး
ဘရိတ္စနစ္ နဲ႔ ဖြဲ႕စည္းထားပါတယ္..။ ေရွ႕ကား နဲ႔ နီးလာၿပီဆုိရင္ အလုိအေလ်ာက္
သတိေပးတယ္.. ကားခ်င္းတုိက္ေတာ့မယ့္ အေျခအေနေရာက္ၿပီဆုိရင္ ဘရိတ္ကုိ
ဘယ္ေလာက္အတုိင္းအတာ ထိ အုပ္ရမယ္ဆိုတာကုိ အလုိအေလ်ာက္တြက္ခ်က္
ထိန္းေပးနိုင္တဲ့အတြက္ ကားေမာင္းသူက လုိသေလာက္ ဘရိတ္ မအုပ္မိ ခဲ့ရင္လည္း
ဒီေရဒါသုုံး ဘရိတ္စနစ္က လုိသေလာက္ အလုိလုိ ဘရိတ္အုပ္ေပးနိုင္တယ္လို႔
ဆိုထားပါတယ္...။
မူရင္းေရးသားသူအား ခရက္ဒစ္ေပးပါတယ္။
0 comments:
Post a Comment