2 Jan 2013

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း၏ ကိုယ္တိုင္ေရး အတၳဳပၸတၱိ (အပုိင္း -၂)


ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း၏ ကိုယ္တိုင္ေရး အတၳဳပၸတၱိ (အပုိင္း -၂)

လူ႐ိုင္းကား ၾကမ္း၏။ ခက္ထန္၏။ သို႔ေသာ္ ျဖဴေျဖာင့္၏။ တည္ၾကည္၏။ လြတ္လပ္၏။ က်န္းမာ၏။ သန္စြမ္း၏။ ငါ့ျမင္း ငါ့စိုင္း ေညာင္ကိုင္း ေရာက္ေရာက္ ဆုိသည္ကို ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္၏။ ကၽြန္ေတာ့္၏ စိတ္တြင္ အင္မတန္ စိုျပည္ လတ္ဆတ္ေသာ ဘ၀ ဟု ယူဆသည္။ ဗမာျပည္ရွိ လူသည္ လူ႐ိုင္းမ်ဳိး ဘ၀ ေရာက္ခ်င္ ေရာက္သြားပါေစ လြတ္လပ္ခ်မ္းသာစြာ ေခါင္းေဆာင္ ေနႏုိင္ၿပီ ဆိုလွ်င္ မလြတ္လပ္ေသာ လူ႕ယဥ္ေက်း ဘ၀ထက္ ကၽြန္ေတာ္ အဆတစ္ရာ ႀကိဳက္သည္။ ႏွစ္သက္သည္။ စိမ္းလန္း စိုျပည္ က်ယ္ျပန္႔ေသာ လြင္ျပင္႐ိုင္း ေပၚတြင္ လက္ပန္းေပါက္ ခတ္၍ လြတ္လြတ္ လပ္လပ္ ျမဴးတူး ေအာ္ဟစ္ေနလိုသည္။

ငယ္ငယ္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္ အတီးအမႈတ္၊ အက အခုန္ အေတာ္ ၀ါသနာပါ၏။ အထူးသျဖင့္ ဆိုင္းတီး အေတာ္၀ါသနာပါသည္။ စားပြဲျဖစ္ေစ၊ ေခါက္စရာ ေတြ႕လွ်င္ အၿမဲ ေခါက္ေလ့ရွိရာ ကၽြန္ေတာ္၏ လက္မွာ ယေန႔တိုင္ အခ်ိန္မွန္မွန္ လက္ေရကြာက် ခဲ့ေလသည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ အနည္းငယ္ ၾကီးျပင္း လာသည္ႏွင့္ လူႀကီးမိဘမ်ားက ကၽြန္ေတာ့္အား အတီးအမႈတ္ ၀ါသနာကို ခြင့္မျပဳ။ နဂို၀ါသနာ မဟုတ္၍လား မသိ။ယခု ဤစိတ္မ်ဳိး ေပ်ာက္ျပယ္သေလာက္ ရွိခဲ့ၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ကား ငယ္ငယ္ကေလးက ယေန႔တိုင္ လူေရာ စိတ္ေရာ ေပ်ာ့ေပ်ာင္းသည္ ဆိုသည့္ အခ်က္ကို နားမလည္ခဲ့။ နားလည္ရန္လည္း မႀကိဳးစားခဲ့။ ႀကိဳးလည္း မႀကိဳးစားခ်င္။ ကၽြန္ေတာ္ ကား စကား အေျပာအဆို မဖြယ္ မယဥ္ေက်း။

အသက္ (၈) ႏွစ္ထဲ ေရာက္၍ ေက်ာင္းစေနသည့္ အခါ၌ပင္ ဘုန္းႀကီးကို ဘုန္းႀကီးစကားျဖင့္ မေလွ်ာက္တတ္။ အမူအရာလည္း ၾကမ္း၏။ အလိုက္လည္း မသိ။ ညစ္လည္း ညစ္ပတ္သည္။ ကိုယ့္စည္းကမ္း ဟူ၍လည္း တစ္ခုမွမရွိ။ အသက္ ေလးငါးေျခာက္ႏွစ္ တိုင္ေအာင္ အိပ္ရာတြင္ ေသးပါ၏။ မီးဖိုကို ညညရွိခိုး၍ “အရွင္စဖိုည၊ ကၽြန္ေတာ္ မေန႔”ဆိုခဲ့ရသည္ကို အမွတ္ရ ေသးသည္။ အသက္ (၁၅) ႏွစ္ထဲ ေရာက္သည့္ အခါ၌ ပင္ အျခားအရပ္ အိမ္တစ္အိမ္ တစ္ည ေသးပါဖူးသည္။ ထုိအခါကား ကၽြန္ေတာ္သည္ ေရနံေခ်ာင္းၿမိဳ႕၊ အမ်ဳိးသား အထက္တန္း ေက်ာင္းမွ ေျခာက္တန္း ေအာင္၍ ခုနစ္တန္း အ၀င္ ေက်ာင္းအျပန္ ျဖစ္သည္။

ကၽြန္ေတာ္၏ အစ္ကို အႀကီးဆံုး မွာလည္း ၎ႏွစ္တြင္ ဘီအက္စ္စီ သခ်ၤာဂုဏ္ထူးတန္း ကို ေအာင္ခဲ့၍ ေရနံေခ်ာင္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေက်ာင္းတြင္ မိမိ ေက်ာင္းေဟာင္း ျဖစ္သည့္အတိုင္း ေက်ာင္းဆရာ ၀င္ေရာက္ လုပ္ကိုင္ရန္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ အတူပင္ လုိက္ပါလာေလသည္။ ထိုအခါ ေရနံေခ်ာင္းၿမိဳ႕ သို႔ နတ္ေမာက္မွ သြားသည့္နည္း မွာ ေတာင္တြင္းႀကီး သို႔ ရထားစီး၊ ေတာင္တြင္းႀကီး မွ မိေက်ာင္းရဲသို႔ ကားစီး၊ မိေက်ာင္းရဲ မွ ေရနံေခ်ာင္း သို႔ သေဘၤာစီး၊ သို႔မဟုတ္ လွ်င္ မေကြးသို႔ ဘတ္စကားစီး၊ မေကြးမွ သေဘၤာစီး ရေလသည္။ ႏွစ္ရက္ ၾကာေလသည္။ ေနာက္၌ကား ေက်ာက္ပန္းေတာင္း မွတစ္ဆင့္ မီးရထား တစ္တန္၊ ေမာ္ေတာ္ကား တစ္တန္ သြား၍ ေရနံေခ်ာင္းသို႔ ေန႔ခ်င္းေပါက္ ေလသည္။

ထုိႏွစ္တြင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မေကြး မွတစ္ဆင့္ သြားၾကသည္။ မေကြးၿမိဳ႕ တြင္ အပ်ဳိေပါက္စ ခပ္ေခ်ာေခ်ာ မိန္းကေလးရွိေသာ အသိအိမ္တြင္တည္းခိုၾကသည္။ လူပ်ဳိေပါက္စ ျဖစ္ေသာ ကၽြန္ေတာ္မွာ သူစိမ္းတစ္ရံစာ အိမ္တြင္ မေနတတ္။ အထူး ရွက္တတ္သည္။ မိန္းကေလးႏွင့္ ဆိုလွ်င္ သာ၍ပင္ ရွက္တတ္သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ထုိည အိပ္ခါနီး ရွက္လြန္း၍ ေသးမေပါက္မိ။ ညအိပ္သည့္အခါ မေအာင့္ႏုိင္ဘဲေသးပါေလသည္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ပါၿပီးမွ သိေလသည္။ ဤမွ် ကၽြန္ေတာ္ မသိမ္ေမြ႕။

ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမမ်ားထဲတြင္ ကၽြန္ေတာ္ အငယ္ဆံုး ျဖစ္၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အိမ္စံခ်ိန္ႏွင့္ ၾကည့္လွ်င္ ကၽြန္ေတာ္ အလိုလိုက္ ခံရဆံုးျဖစ္၏။ အဆိုးဆံုး ဟုလည္း အိမ္နီးနားခ်င္းပါမက ရြာနီးနားခ်င္းပါ အသိအမွတ္ျပဳခံရ၏။ ကၽြန္ေတာ္၏ အထက္အစ္ကို ကိုေအာင္သန္းႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္မွာ အသက္ (၃) ႏွစ္ခြဲ၊ (၄) ႏွစ္မွ်ကြာ၏။ သူႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ကား ငယ္ငယ္က ရန္ျဖစ္ဖက္ျဖစ္၏။ သူက လက္ျမန္၏။ ကၽြန္ေတာ္က အားႀကီး၏။ မခ်ိန္မဆ လက္လြတ္စပယ္ လုပ္ခဲ့၏။ သူက ႏု၏။ မင္းသား က်ခ်င္၏။ ကၽြန္ေတာ္က ၾကမ္း၏။ သူသည္ အစားအေသာက္ အေနအထိုင္မွစ၍ သပ္ရပ္၏။ အစားဆိုလည္း အစားတိုင္းမစား။ စားေသာက္ ေနသည့္အခါ အစာေျမႀကီးေပၚသို႔ က်သြားလွ်င္ သူသည္ မစားေတာ့။

ကၽြန္ေတာ္က ဖုတ္ဖက္ခါ၍ စားႏုိင္လွ်င္ စား၏။ သူက အ၀တ္မ်ားကို သပ္သပ္ရပ္ရပ္၀တ္တတ္၏။ သူသည္ ေျမႀကီးၾကမ္းမ်ားေပၚတြင္ မည္သည့္အခါမွ တံုးလံုးမလွဲ။ ကၽြန္ေတာ္က ႀကိမ္ဖန္မ်ားစြာ လွဲဖူး၏။ သူကပါး၏။ လ်င္၏။ ကၽြန္ေတာ္က ထူ၏။ ေအး၏။ ကၽြန္ေတာ္၏ ၿမိဳ႕ကား ရြာသာသာ ေတာအရပ္ပင္ ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ငယ္စဥ္က ယခုထက္ပင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အရပ္မွာ ေတာက်၏။ ထုိအခါ ကလီဖား ေခၚ ဆံပင္ညႇပ္ ကုလားတစ္ေယာက္ တေလသာ ရွိ၏။ သို႔ျဖစ္ရာ ၎ ကလီးဖားမွာ လက္မလည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အား ကတံုးရိတ္ရန္၊ တစ္ခါတစ္ခါ ရိတ္တတ္သည့္ အိမ္နီးခ်င္းတို႔ကို ခိုင္းရေလသည္။

တစ္ခါ တစ္ခါ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဖခင္ ကိုယ္တိုင္ ရိတ္ေပးေလသည္။ ကၽြန္ေတာ္၏ ဖခင္မွာ ယခု ကြယ္လြန္သည္မွာ (၁၅) ႏွစ္ ေက်ာ္ေလၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္၏ ဖခင္သည္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ အမူအရာမွာ အေတာ္ဆင္သည္။ တစ္ေန႔ ေန၍ စကားတစ္ခြန္း မေျပာ။ မ်က္ႏွာထား ဆိုး၏။ ဆိုးသည့္အထဲ ေက်ာက္ေပါက္ မာ မ်ားလည္း ရွိ၏။ ေလာကြတ္ မရွိ၊ ဟန္ မရွိ၊ ဖာသိဖာသာ ေနတတ္၏။ အကိုင္အတြယ္၊ အသြားအလာ၊ အမူအရာ ၾကမ္း၏။ ျငင္းမိလွ်င္ ေလွ်ာ့မေပး တတ္။ သို႔ေသာ္ စိတ္ႏွလံုးက အထူး ေျဖာင့္စင္း၏။ စကားတည္၏။ အပို မေျပာ။ ထို႔ေၾကာင့္ ေရွ႕ေနစာေမးပြဲ ၀င္ထားေသာ္လည္း ေရွ႕ေနလိုက္၍ စားသည္ကို ကၽြန္ေတာ္ မမွတ္မိ။ ယာလုပ္၊ ကုန္ကူး၊ ေငြေခ်း၍သာ စီးပြားျဖစ္သည္။ စီးပြားျဖစ္ျခင္း မွာလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိခင္၏ ဒိုးတူ ေဘာင္ဖက္ ကူညီမႈ ေၾကာင့္ပင္ ျဖစ္ေလသည္။

ကၽြန္ေတာ္ တို႔အား အျခားသူ တစ္ဦးဦးက ေခါင္းရိတ္ေပးလွ်င္ အင္မတန္ ညင္သာ၏။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဖေဖက ဓားမ ထက္မထက္ကို ေကာင္းေကာင္း မေသြးဘဲ အတင္းတြန္းခ်၍ ရိတ္၏။ အထူးပင္ ေခါင္းရည္ နာ၏။ ကၽြန္ေတာ္ တို႔သည္ ၎ ေခါင္းရိတ္မည့္ အခါကို ရြံ႕၏။ တြန္႔၏။ သို႔ေသာ္ ေခါင္းရိတ္သည့္ အခါတိုင္း ကၽြန္ေတာ့္ အစ္ကိုက အၿမဲငို၏။ ငိုတိုင္း ေခါင္းပုတ္ခံရ၏။ ကၽြန္ေတာ္က မငို၊ ႀကိတ္ခံ၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ေခါင္းပုတ္လြတ္၏။

အပုိင္း (၃) အား ဆက္လက္ တင္ျပေပးသြားပါမည္။

မွတ္ခ်က္ - စာဖတ္သူမ်ား အဆင္ေျပေစေရးအတြက္ အပုိင္း (၇) ပုိင္းခြဲ၍ တင္ျပေပးသြား ပါမည္။ ေနာက္ၿပီး PDF ျဖင့္လည္း ရယူႏုိင္ရန္ ေဆာင္ရြက္ ေပးသြားပါမည္။


Ref: https://www.facebook.com/royalheromedia




0 comments:

Post a Comment