30 May 2014

ဧၿပီလက ဖမ္းယူရခဲ့သည့္ အသံလိႈင္းမ်ားသည္ MH370 မွ မျဖစ္ႏုိင္ေၾကာင္း သတ္မွတ္


ဖမ္းယူရရွိေနခဲ့သည့္ အသံလိႈင္း ရိုက္ခတ္မႈမ်ားသည္ ေပ်ာက္ဆံုးေနသည့္ MH370 ေလယာဥ္၏ ေသတၱာနက္မွ ထြက္ေပၚလာျခင္းဆိုေသာ ခန္႔မွန္းခ်က္မ်ားကို ရွာေဖြေရး လုပ္ငန္း ေဆာင္ရြက္ေနသည့္ ပညာရွင္မ်ားက အၿပီးတိုင္ ပယ္ခ်လုိက္ၿပီ ျဖစ္သည္။ ဧၿပီလ အတြင္းက အိႏိၵယ သမုဒၵရာ အတြင္း၌ အခ်က္ေပး ထုတ္လႊင့္သည့္ အသံလိႈင္းမ်ားကို ဖမ္းယူရရွိခဲ့ေသာ္လည္း ယင္းသည္ မိမိတုိ႔ ရွာေဖြေနသည့္ မေလးရွား ေလေၾကာင္းလုိင္းပိုင္ ခရီးသည္တင္ ေလယာဥ္၏ ေနာက္ဆံုးခိုနားရာ ေနရာႏွင့္ ဆက္စပ္မႈ မရွိႏုိင္ဟု ဩစေၾတးလ်က ဦးေဆာင္သည့္ ပူးေပါင္းရွာေဖြေရး လႈပ္ရွားမႈစင္တာ (JACC)က ျငင္းခ်က္ထုတ္ခဲ့သည္။

“အသံလိႈင္း ထုတ္လႊင့္မႈေတြ ဖမ္းယူရရွိခဲ့တဲ့ေနာက္ အဲဒီေနရာနဲ႔ ပတ္ဝန္းက်င္ ဇုန္တစ္ခုလံုးကို ေရငုပ္သေဘၤာငယ္ တစ္စင္းနဲ႔ ပိုက္စိပ္တိုက္ ရွာေဖြခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေလယာဥ္နဲ႔ ဆက္စပ္တဲ့ ဘာအပ်က္အစီး အပိုင္းအစကိုမွ ရွာမေတြ႕ခဲ့ဘူး”ဟု JACC၏ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ဆုိသည္။ ထုိစဥ္က ဖမ္းယူရရွိခဲ့သည့္ အသံလိႈင္းမ်ားသည္ MH370ထံမွ မဟုတ္ဘဲ အျခားေသာ လူလုပ္ကိရိယာ တစ္ခုခုထံမွဟု ယူဆရေၾကာင္းလည္း သိရသည္။ ဩစေၾတးလ် ပို႔ေဆာင္ေရး လံုၿခံဳမႈဗ်ဴရိုကလည္း “ခုခ်ိန္မွာေတာ့ အဲဒီေနရာဟာ MH370ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးနားခိုရာ သတ္မွတ္ဇုန္အျဖစ္ ေတြးေတာေနဖို႔ မလုိေတာ့ပါဘူး”ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ထို႔ေၾကာင့္လည္း မတ္လ(၈)ရက္ေန႔ ကတည္းက အေၾကာင္းရင္း မသိဘဲ အဆက္အသြယ္ျပတ္ေတာက္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားသည့္ ေလယာဥ္၏ ကံၾကမၼာမွာ ပိုမို၍ ပေဟဠိ ဆန္လာခဲ့သည္။ ဩစေၾတးလ်သေဘၤာ Ocean Shieldသည္ အေမရိကန္လုပ္ Bluefin-21 ေမာင္းသူမဲ့ ေရငုပ္သေဘၤာငယ္ကို ထိန္းခ်ဳပ္ေစခုိင္းကာ ေရေအာက္ရွာေဖြမႈမ်ား ဆက္လက္ လုပ္ေဆာင္ေနမည္ ျဖစ္သည္။ MH370သည္ လူေပါင္း(၂၃၉)ဦးကို တင္ေဆာင္ကာ မေလးရွားႏိုင္ငံ၊ ကြာလာလမ္ပူမွ တရုတ္ႏုိင္ငံ ေဘဂ်င္းသို႔ ဦးတည္ပ်ံသန္းရင္း ပစိဖိတ္ သမုဒၵရာ ေရျပင္ထက္တြင္ ေပ်ာက္ဆံုးသြားျခင္း ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္လည္း ၎ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ ၿဂိဳဟ္တုမွတ္တမ္းမ်ား၊ အျခားအခ်က္အလက္မ်ားကို အေျခခံၿပီး ေလယာဥ္အေနျဖင့္ အေၾကာင္းရင္း တိတိက်က် မသိရဘဲ အိႏိၵယ သမုဒၵရာဘက္ ဦးလွည့္ပ်ံသန္းသြားၿပီး ပ်က္က်သြားျခင္းအျဖစ္ ပညာရွင္မ်ားက ယူဆထားသည္။

planet Myanmar Network


0 comments:

Post a Comment