က်ပ္ ၉၁၇ ဘီလီယံခန္႔ ကုန္က်ထားေသာ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္-မႏၲေလး အျမန္လမ္း ေလးလမ္းသြားကို စံခ်ိန္စံညႊန္းမီ ရွစ္လမ္းသြားအျဖစ္ ျပဳလုပ္ပါက က်ပ္ ဘီလီယံ ၅၅၀ ခန္႔ ထပ္မံကုန္ က်မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန ဒုတိယဝန္ႀကီး ဦးစိုးတင့္က The Voice သို႔ ေျပာ ၾကားသည္။
“တစ္မိုင္ကို ၂ ဒသမ ၅ ဘီလီယံ ကုန္ခဲ့တာ။ ခုဆက္လုပ္ရင္ ၆၀ ရာခိုင္ႏႈန္းအထက္ ကုန္ဦးမယ္” ဟု ၎ကဆိုသည္။
အေမရိကန္အစိုးရ၏ နည္းပညာ အကူအညီျဖင့္ ျပဳျပင္ရန္ စီစဥ္လ်က္ ရွိေသာ အျမန္လမ္းကို လမ္းတစ္ျခမ္းလွ်င္ ယာဥ္ေလးစီး ေမာင္းႏွင္ႏိုင္သည့္ ရွစ္လမ္းသြားအျဖစ္ ျပဳလုပ္သြားမည္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္
ဒုတိယဝန္ႀကီးက အထက္ပါအတိုင္း ေျပာၾကားျခင္း ျဖစ္သည္။
အဆိုပါလမ္း ထပ္မံ ေဖာက္လုပ္ျခင္းကို မၾကာမီ ျပဳလုပ္ရန္ စီစဥ္ထားေသာ္လည္း သတ္မွတ္ထားသည့္ အခ်ိန္ကာလကိုမူ ၎က ထုတ္ေဖာ္ ေျပာၾကားျခင္း မရွိေပ။
အဆိုပါ ေလးလမ္းသြားကို လက္ရွိ အခ်ိန္တြင္ မိုင္ ၃၀ ေက်ာ္အထိ ႏိုင္လြန္ကတၱရာ ထပ္ပိုးခင္းေနၿပီး ျပဳျပင္ေရးလုပ္ငန္းႏွင့္ ရွစ္လမ္းသြားလမ္း ဆက္လက္ လုပ္ေဆာင္ပါက အေဝးေျပးယာဥ္မ်ား သြားလာႏိုင္ရန္ လမ္းေနရာေပး၍ လုပ္ေဆာင္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ရွင္းျပသည္။
အျမန္လမ္းေပၚတြင္ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈ ျဖစ္ပြားႏိုင္သည့္ အေျခအေနမ်ား ေလ်ာ့က်ရန္ အခ်က္ျပမီး ျပဳ လုပ္ျခင္း၊ ေရာင္ျပန္မ်ား တပ္ဆင္ျခင္း၊ လမ္းအခ်က္ျပ သေကၤတႏွင့္ မိုင္ႏႈန္းတိုင္း ကိရိယာ တပ္ဆင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ား၏ လုပ္ေဆာင္ၿပီးစီးမႈ အေျခအေနမွာ ၂၀ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔သာ ရွိေသးေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ ထုတ္ျပန္ထားသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္-မႏၲေလး အျမန္လမ္း တစ္လမ္းသာ ေဖာက္လုပ္ထားေသာ္လည္း အျမန္လမ္းဆိုင္ရာ ဥပေဒကို ေရးဆြဲၿပီးစီးပါက ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္သို႔ တင္ျပသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ဒုဝန္ႀကီး ဦးစိုးတင့္က ထပ္ေလာင္း ေျပာဆိုသည္။
The Voice Weekly
0 comments:
Post a Comment