15 May 2014

ယာဥ္စီးခႏႈန္းထား ေပးေခ်သည့္ ပံုစံကို e-ticket စနစ္သုိ႔ ေျပာင္းလဲႏုိုင္ရန္ ျပင္ဆင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္မည္


ရန္ကုန္ ေမ ၁၄

ခရီးသည္မ်ား အေနျဖင့္ ယာဥ္စီးခေပး ေခ်ရာတြင္ ေငြသား ေပးေခ်ေနရသည့္ ပံုစံမွ e-ticket စနစ္သုိ႔ ေျပာင္း လဲႏုိင္ရန္ ျပင္ဆင္ မႈမ်ား ျပဳလုပ္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း မ-ထ-သ(ဗဟုိ) မွ သိရသည္။

e-ticket စနစ္ကို အသံုးျပဳျခင္းအားျဖင့္ ခရီးသြား ျပည္သူမ်ား အေနျဖင့္ ယာဥ္စီးခပိုမို ေပးေနရျခင္း ကင္းသြားမည္ ျဖစ္သည့္အျပင္ ယာဥ္လုပ္သားမ်ားႏွင့္ ေန႔စဥ္ႀကံဳေတြ႔ေနရသည့္ ျပႆနာမ်ားမွာလည္း နည္းပါးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း မ-ထ-သ(ဗဟုိ) ဒုတိယဥကၠ႒ ဦးလွေသာင္းျမင့္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ကစၥပနဒီကုမၸဏီမွ ယာဥ္စီးခေပးေခ်ရာတြင္ i-pay ကတ္မ်ားျဖင့္ အသံုးျပဳႏုိင္ရန္ စီစဥ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး ခရီးသည္တင္ ယာဥ္မ်ားေပၚတြင္ စက္မ်ား တပ္ဆင္ခဲ့ေသာ္လည္း ယာဥ္လုပ္သားမ်ားမွ အေၾကာင္း အမ်ဳိးမ်ဳိးျပ၍ စက္မ်ားကို ပိတ္ထားျခင္းေၾကာင့္ ခရီးသြား ျပည္သူမ်ားမွာ အသံုးျပဳသူ လြန္စြာ နည္းပါးလာသည္။

ယာဥ္လုပ္သားမ်ား e-ticket ပံုစံမ်ဳိးကို မႏွစ္သက္ရျခင္းမွာ ၎တုိ႔အတြက္ အပိုဝင္ေငြ မရရွိျခင္း၊ေရဘူး၊ ကြမ္း၊ ေဆးလိပ္ႏွင့္ ထမင္း စားေသာက္ရာတြင္ မိမိဝင္ေငြျဖင့္ စားေသာက္ရျခင္း စသည့္ အခ်က္မ်ားေၾကာင့္ ျဖစ္သည္ဟု ယာဥ္လုပ္သား အမ်ားစုက ေျပာသည္။

ခရီးသည္တင္ ယာဥ္လုပ္သား ေလာကတြင္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ားမွ ယာဥ္လုပ္သား မ်ားအား ေန႔စဥ္ရရွိသည့္ ဝင္ေငြမ်ားထဲမွ ယာဥ္ေမာင္းအား ၁၅ ရာခိုင္ႏႈန္းႏွင့္ယာဥ္ ေနာက္လုိက္အား ၈ ရာခိုင္ႏႈန္းေပးၿပီး ယာဥ္လုပ္သားမ်ား တစ္ေန႔တာ စားေသာက္သည့္ ထမင္းဖုိး၊ ကြမ္းဖိုးမ်ားကို အဆိုပါ ယာဥ္စီးခမ်ားထဲမွ ေပးေခ်သည္ဟု ခရီးသည္တင္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား၏ ေျပာျပခ်က္အရသိရသည္။

e-ticket ပံုစံမ်ဳိးေျပာင္းလုိက္တယ္။ ခရီးသြားျပည္သူ ေတြကလည္း အသံုးျပဳတယ္။ အဲဒါဆိုရင္ ခရီးသည္ေတြနဲ႔ယာဥ္ လုပ္သားေတြအၾကား ေန႔စဥ္ႀကံဳေတြ႕ ေနရတဲ့ ယာဥ္စီးခပိုေတာင္းတဲ့ ျပႆနာေတြ ကင္းရွင္းသြားမယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီလိုလုပ္တာကို ယာဥ္လုပ္သားေတြက သေဘာမက်ဘူး။

ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ သူတို႔ ေငြမကိုင္ရေတာ့ အပိုဝင္ေငြမရွိေတာ့ဘူးေလ'' ဟု မ-ထ-သ (ဗဟုိ) ဒုတိယ ဥကၠ႒ ဦးလွေသာင္းျမင့္က e-ticket အသံုးျပဳျခင္းျဖင့္ ျဖစ္ေပၚလာမည့္ အက်ဳိးဆက္မ်ားကို ရွင္းလင္းေျပာၾကားသည္။

ထက္ေန

ျမ၀တီ


0 comments:

Post a Comment