ရန္ကုန္၊ ဧၿပီ ၂၈
ျပည္တြင္း ခရီးသြား လုပ္ငန္းတြင္ ပုဂၢလိက ရဟတ္ယာဥ္မ်ားျဖင့္ ပထမဆုံး ဝန္ေဆာင္မႈ ေပးႏိုင္ရန္ Global Integrated Service Ltd (GIS) က စီစဥ္လ်က္ရွိေၾကာင္း အဆိုပါ ကုမၸဏီ ဒုတိယဥကၠ႒ ဦးခင္ေမာင္သိမ္းက ေျပာၾကားသည္။
ေျပးဆြဲခြင့္ကို ျမန္မာႏိုင္ငံ ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံမႈ ေကာ္မရွင္သို႔ တင္ျပထားၿပီး ခြင့္ျပဳခ်က္ ရသည္ႏွင့္ ရဟတ္ယာဥ္ ေလးစင္းျဖင့္ ပုဂံတြင္ ႏွစ္စင္းႏွင့္ ရန္ကုန္တြင္ ႏွစ္စင္း ေျပးဆြဲမည္ ျဖစ္ကာ သုံးႏွစ္အတြင္း ရွစ္စင္းအထိ ေျပးဆြဲႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။
“ပုဂံဆိုရင္ ေျမျပင္တုန္ခါမႈ နည္းေအာင္ ငါးေယာက္စီး ရဟတ္ယာဥ္ေတြ သုံးၿပီး ဘုရားေတြ ေဘးကပဲ ပ်ံမွာပါ။ ရန္ကုန္မွာေတာ့ ၁၂ ေယာက္ကေန ၁၄ ေယာက္ထိ စီးႏိုင္တဲ့ Sikorsky S-76 ရဟတ္ယာဥ္ေတြနဲ႔ က်ဳိက္ထီး႐ိုးဘုရား၊ ေငြေဆာင္၊ ေမာ္လၿမဳိင္၊ ျမဝတီ စတဲ့ ေနရာေတြကို ေျပးဆြဲမွာပါ” ဟု ၎က ရွင္းျပသည္။
ရဟတ္ယာဥ္မွာ အနိမ့္ပ်ံသန္းႏိုင္သည့္ ယာဥ္အမ်ဳိးအစား ျဖစ္သည့္အတြက္ ႏိုင္ငံေတာ္လုံၿခံဳေရးအရ ကာကြယ္ရမည့္ အပိုင္းမ်ားရွိၿပီး ေျပးဆြဲခြင့္ ျပဳခဲ့ပါက ၎တို႔ ပ်ံသန္းႏိုင္မည့္ လမ္းေၾကာင္းမ်ား သတ္မွတ္ေပးရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း ျပည္တြင္းေလေၾကာင္း ဦးစီးဌာန ဒုတိယညြန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးဝင္းေဆြထြန္းက ေျပာၾကားသည္။
“လုပ္ကိုင္ခြင့္ ျပဳလိုက္ရင္ ျပည္တြင္းက AOC (Air Operator Certificate) ရဖို႔ သုံးလနဲ႔ အထက္ေတာ့ ေစာင့္ရမယ္။ သတ္မွတ္လမ္းေၾကာင္း၊ အျမင့္ေပ၊ အေရးေပၚ ဆင္းသက္ရမည့္ ကြင္း၊ လိုက္နာရမည့္ ဥပေဒေတြ လုပ္ေပးရမယ္” ဟု ၎က ရွင္းျပသည္။
ခရီးသည္တင္ ပုဂၢလိက ရဟတ္ယာဥ္ ဝန္ေဆာင္မႈျဖင့္ ဗြီဒီယို ႐ိုက္ကူးျခင္း၊ လူနာတင္ျခင္းႏွင့္ ကယ္ဆယ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ေဆာင္လာၾကမည္ ျဖစ္သျဖင့္ ခရီးသည္မ်ား လုံၿခံဳစိတ္ခ်စြာ စီးနင္းႏိုင္ေရးအတြက္ ရဟတ္ယာဥ္ ႀကံ့ခိုင္ေရးႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား အားလုံး ေဆာင္႐ြက္ရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။
ျပည္တြင္း၌ ထူးကုမၸဏီမွ ပိုင္ဆိုင္သည့္ ရဟတ္ယာဥ္ ႏွစ္စင္း ရွိေသာ္လည္း ကိုယ္ပိုင္လုပ္ငန္းသုံး ယာဥ္မ်ားသာ ျဖစ္သည့္အတြက္ ယခု ရဟတ္ယာဥ္မ်ား ေျပးဆြဲခြင့္ရရွိပါက ျပည္တြင္း၌ ပထမဆုံး ရဟတ္ယာဥ္ျဖင့္ ခရီးသြား ဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းတစ္ခု ျဖစ္လာႏိုင္ေၾကာင္း ဦးခင္ေမာင္သိမ္းက ဆိုသည္။
The Voice Weekly
ျပည္တြင္း ခရီးသြား လုပ္ငန္းတြင္ ပုဂၢလိက ရဟတ္ယာဥ္မ်ားျဖင့္ ပထမဆုံး ဝန္ေဆာင္မႈ ေပးႏိုင္ရန္ Global Integrated Service Ltd (GIS) က စီစဥ္လ်က္ရွိေၾကာင္း အဆိုပါ ကုမၸဏီ ဒုတိယဥကၠ႒ ဦးခင္ေမာင္သိမ္းက ေျပာၾကားသည္။
ေျပးဆြဲခြင့္ကို ျမန္မာႏိုင္ငံ ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံမႈ ေကာ္မရွင္သို႔ တင္ျပထားၿပီး ခြင့္ျပဳခ်က္ ရသည္ႏွင့္ ရဟတ္ယာဥ္ ေလးစင္းျဖင့္ ပုဂံတြင္ ႏွစ္စင္းႏွင့္ ရန္ကုန္တြင္ ႏွစ္စင္း ေျပးဆြဲမည္ ျဖစ္ကာ သုံးႏွစ္အတြင္း ရွစ္စင္းအထိ ေျပးဆြဲႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။
“ပုဂံဆိုရင္ ေျမျပင္တုန္ခါမႈ နည္းေအာင္ ငါးေယာက္စီး ရဟတ္ယာဥ္ေတြ သုံးၿပီး ဘုရားေတြ ေဘးကပဲ ပ်ံမွာပါ။ ရန္ကုန္မွာေတာ့ ၁၂ ေယာက္ကေန ၁၄ ေယာက္ထိ စီးႏိုင္တဲ့ Sikorsky S-76 ရဟတ္ယာဥ္ေတြနဲ႔ က်ဳိက္ထီး႐ိုးဘုရား၊ ေငြေဆာင္၊ ေမာ္လၿမဳိင္၊ ျမဝတီ စတဲ့ ေနရာေတြကို ေျပးဆြဲမွာပါ” ဟု ၎က ရွင္းျပသည္။
ရဟတ္ယာဥ္မွာ အနိမ့္ပ်ံသန္းႏိုင္သည့္ ယာဥ္အမ်ဳိးအစား ျဖစ္သည့္အတြက္ ႏိုင္ငံေတာ္လုံၿခံဳေရးအရ ကာကြယ္ရမည့္ အပိုင္းမ်ားရွိၿပီး ေျပးဆြဲခြင့္ ျပဳခဲ့ပါက ၎တို႔ ပ်ံသန္းႏိုင္မည့္ လမ္းေၾကာင္းမ်ား သတ္မွတ္ေပးရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း ျပည္တြင္းေလေၾကာင္း ဦးစီးဌာန ဒုတိယညြန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးဝင္းေဆြထြန္းက ေျပာၾကားသည္။
“လုပ္ကိုင္ခြင့္ ျပဳလိုက္ရင္ ျပည္တြင္းက AOC (Air Operator Certificate) ရဖို႔ သုံးလနဲ႔ အထက္ေတာ့ ေစာင့္ရမယ္။ သတ္မွတ္လမ္းေၾကာင္း၊ အျမင့္ေပ၊ အေရးေပၚ ဆင္းသက္ရမည့္ ကြင္း၊ လိုက္နာရမည့္ ဥပေဒေတြ လုပ္ေပးရမယ္” ဟု ၎က ရွင္းျပသည္။
ခရီးသည္တင္ ပုဂၢလိက ရဟတ္ယာဥ္ ဝန္ေဆာင္မႈျဖင့္ ဗြီဒီယို ႐ိုက္ကူးျခင္း၊ လူနာတင္ျခင္းႏွင့္ ကယ္ဆယ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ေဆာင္လာၾကမည္ ျဖစ္သျဖင့္ ခရီးသည္မ်ား လုံၿခံဳစိတ္ခ်စြာ စီးနင္းႏိုင္ေရးအတြက္ ရဟတ္ယာဥ္ ႀကံ့ခိုင္ေရးႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား အားလုံး ေဆာင္႐ြက္ရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။
ျပည္တြင္း၌ ထူးကုမၸဏီမွ ပိုင္ဆိုင္သည့္ ရဟတ္ယာဥ္ ႏွစ္စင္း ရွိေသာ္လည္း ကိုယ္ပိုင္လုပ္ငန္းသုံး ယာဥ္မ်ားသာ ျဖစ္သည့္အတြက္ ယခု ရဟတ္ယာဥ္မ်ား ေျပးဆြဲခြင့္ရရွိပါက ျပည္တြင္း၌ ပထမဆုံး ရဟတ္ယာဥ္ျဖင့္ ခရီးသြား ဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းတစ္ခု ျဖစ္လာႏိုင္ေၾကာင္း ဦးခင္ေမာင္သိမ္းက ဆိုသည္။
The Voice Weekly
0 comments:
Post a Comment